Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Rayong, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Na regen komt zonneschijn - Reisverslag uit Rayong, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Na regen komt zonneschijn

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

31 Maart 2011 | Thailand, Rayong

Althans, dat hopen we.
We hadden welliswaar het voornemen om het er niet meer over te hebben, maar het heeft wel onze plannen door de war geschopt.
Waar hebben we het over? Zie onderstaande link:

We waren nog van plan om na Koh Phi Phi en Phuket, een auto te huren en door Khao Sok National Park te rijden. Hier zijn we ooit eerder geweest en we wilde weer de trekking doen door de jungle, 8 km door het regenwoud. En laat deze term nu wel erg toepasselijk zijn, want het ligt midden in het getroffen gebied. Skippen dus.

Via deze site zien we dat het rondom Rayong goed weer moet zijn.

We vertrekken dus weer naar Koh Samet, we kunnen het niet laten.
Het ticket wat we al hadden geboekt voor vertrek 10 april, hebben we omgeboekt, en we vliegen straks uit dit gebied vandaan. We gaan onze laatste week op ons geliefde eilandje doorbrengen. Ha, ook geen straf.

Dan weten jullie weer waar we zijn.
Groetjes, Mario en Peet

• 31 Maart 2011 - 10:40

Ron:

goed te weten dat jullie het slechte gebied verlaten. Geniet nog maar even van de zon die laatste dagen. Groetjes!

• 31 Maart 2011 - 10:40

Rianne:

gelukkig zijn jullie veilig!!!
    xxx

• 31 Maart 2011 - 12:22

Francis:

ben blij te lezen dat jullie daar vertrekken,want de berichten zijn niet zo goed daar,zo te horen op t nieuws...Dussss veel plezier op jullie geliefde eilandje,wat idd geen straf is hahaha xx

• 31 Maart 2011 - 16:39

Oetl*l:

Auw auw, dit doet pijn te lezen, maar ik gun het jullie wel. Hoop dat het zonnetje daar lekker zal schijnen. Temp. is wel goed.
    Doe ze de groetjes daar en dan vooral mr. Ed.
    Greetz!

• 31 Maart 2011 - 19:09

Leinlein:

ik ben blij dat jullie weer naar Koh Samet gaan! Ik hoop dat alles goed gaat verlopen,

tot 11 april.
    dikkekus marjolein (K)

• 31 Maart 2011 - 19:14

Leinlein:

mooie tattooages trouwens! :)

• 02 April 2011 - 10:20

Ikke:

Lekker genieten maar op Koh Samet!!

• 02 April 2011 - 14:57

Udo:

Das mooi naadje luitjes. Hopelijk is het op jullie vertrouwde eiland beter weer.

Nog ff genietten!!!!!

• 02 April 2011 - 17:10

Simone:

Groot gelijk! Geniet er nog maar eventjes van, die regen is ook niks. Hier overigens fantastisch weer!

• 04 April 2011 - 07:08

Me:

nog een weekje te gaan
    mis je peet...

• 07 April 2011 - 09:55

Luc, Heime En Joke.:

Nou nog een paar dagen om bij te kleuren... pak die nog ffies. Mocht ik jullie niet meer spreken of lezen, dan wens ik jullie een heel goede terugreis!

Liefs van ons! xxx