We hebben er weer ZIN in - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu We hebben er weer ZIN in - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

We hebben er weer ZIN in

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

16 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen, daar zijn we weer! Er zijn al weer twee jaar verstreken, sinds onze vorige lange reis, dus... het kriebelt weer. En daar gaan we wat aan doen.
De kuippies gaan weer pleitte! 7 Februari staan we weer op Schiphol, en 11 april staan we er weer ;-)

We reizen eerst samen met Franck, de broer van Mario, twee weken door Thailand. Leuk om te doen. Leuk om (uiteraard) Koh Samet te laten ervaren. Maar ook gaan wij nieuwe dingen zien, Ayutthaya en Kanchanaburi staan op de lijst. We hebben een leuk schema in elkaar gezet en daar gaan we ons ook aan houden, want we gaan natuurlijk een hoop zien, in die twee weken. Daarna, eenmaal weer terug in Bangkok, gaan we daar nog een dag vertoeven. Met de Tuk Tuk door de stad, kriskras door het verkeer. Misschien nog met de longtailboat over de Bangkok River, ook een geweldige ervaring.
En 's nachts.... pakt Franck het vliegtuig naar Amsterdam en gaan wij op pad naar Indonesie.
We beginnen op Java voor o.a. de Borobudur en de Bromo vulkaan. Maar ook voor de theeplantages, rijstvelden en het vele groen.
En daarna steken we aan wal op Bali, misschien treffen we wel een mooi wit strandje :-)

En verder............. We zien het wel. Dat is het mooiste voordeel van het vrije reizen.
Reis je mee???

Tot gauw,
Mario en Petra

• 18 Januari 2011 - 18:00

Dreetje:

hey lui
    wens jullie heel veel plezier, mooi weer, geweldige ervaringen en een mooi wit strandje met blauwe zee...
    ik ga graag mee op pad
    kan niet wachten op de 1e foto's reis verslag.

heel veel fun
    dikke knuffel

• 29 Januari 2011 - 14:52

Simone:

Ik ga met jullie mee. Via google zal ik het volgen. Was heel gezellig gisteravond en nog bedankt voor de hap!

Heel veel plezier en geniet van alle momenten!

• 30 Januari 2011 - 14:58

Lein:

OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
    nog maar 8 daagjes, pfoee lekker hoor! :O
    Jullie gaan lekker de zon opzoeken terwijl wij in de kou blijven, grrr thahaha. Nou jullie gaan er wel van genieten in ieder geval, eerst lekker 2 weekjes met Franck en dan nog 6 weekjes rond reizen in Indonesië. Ik ga jullie volgen via dit sitegeval (A). Én, als jullie terug komen.. sta ik op de stoep, jullie op te wachten. Want ik wil natuurlijk als 1e alles horen van jullie reis. Ik kom jullie ook nog wel even doei zeggen voordat jullie weg gaan :(. En ik zal jullie ook erg gaan missen.. maar voordat we het weten zijn 2 maanden alweer voorbij :P.

Dikkekus
    xxxxxxx

• 31 Januari 2011 - 17:21

Rianne:

tja nog eventjes wachten!!!
    nog een paar dagen werken
    en dan is het weer is zo VER!!
    nou alvast aan het aftellen voor dat jullie weer terug komen:D;)
    nou heel veel plezier en ik zie jullie zondag!
    dikke (K) love you

• 31 Januari 2011 - 17:53

Harry:

Eerst nog even trakteren, dan vergaderen, heb je aan alle eisen voldaan mag je met peetje weg

• 31 Januari 2011 - 19:09

Tonny:

ZOOOOOOOOO ,alweer een prachtige reis voor de boeg! Kan me voorstellen dat jullie er heel veel zin in hebben na een verdrietige tijd. het is jullei gegund hoor! geniet er lekker van , en kom lekker bij van alles
    groetjes en ik ga jullie zeker volgen hoop prachtige fotos te zien

• 01 Februari 2011 - 03:50

Marcel:

pfff ben je nou nog niet weg

• 03 Februari 2011 - 18:26

Walter:

Hallo taaipopjes,

Voor Mario was het nog even een zwaar middagje klein breukje in de band. Maar peetje dat neemt niet weg dat hij je nog wel even helpt met het huis doorwerken ik heb gezien dat hij energie genoeg heeft.

• 04 Februari 2011 - 11:21

P:

oh, wat een heerlijk vooruitzicht.
    heel veel plezier

• 04 Februari 2011 - 19:37

Gerard:

Nou nog één werkdag met ons(pffff) en dan volgen we je op afstand. Voor jullie veel reisplezier en kom beide weer gezond terug.

• 06 Februari 2011 - 11:26

Sannie:

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, morgen is het zover!!! Heul veul plezier enne tot ergens in april he 22e of 11e hihi. Ik ga jullie volgen hoor, ben errug benieuwd naar de eerste foto's en verhalen. Groetjes en een kussie aan de mannen!

Dikke kusssssss
    Bert en San

• 08 Februari 2011 - 01:16

Isabelle De Kip:

Wie weet kunnen we elkaar ff ontmoeten op Bali :-) maar ik denk dat wij wat later gaan, Samantha gaat er wel heen over 2 weken :-D dus wie weet kom je haar nog tegen... Have fun