Back to the island - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Back to the island - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Back to the island

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

12 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Even een update van ons drie. We hebben een prima vlucht gehad (al blijft het lang 10 uur vliegen). En inderdaad, de kisten van China Airlines zijn minder luxe ingericht dan die van Eva Air. Knap film kijken met die Aziatische ondertiteling. Effe onthouden voor de volgende keer.

Goed, eenmaal aan gekomen op de luchthaven, eerst 1,5 km lopen voordat je buiten staat. Aldaar een tax gepakt en op naar Jomtien. Dat betekent acclimatiseren, bijkomen van de vlucht en wennen aan de temperatuur.

En nu zitten we heerlijk op Koh Samet, te relaxen en te genieten van het geweldige eilandje.
Het is en blijft toch echt ons favo stekkie hoor. Hoe heerlijk wit en zacht het zand is . En hoe heerlijk het water is. Voor foto’s van het eiland moet je maar effe het vorige reisverslag bekijken.
En we hebben weer een geweldige bungalow te pakken. (knipoog naar Franck)
Lekker primitief, koude douche en de plee spoel je door met een plastic teiltje. En dan toch nog 7,5 euro vragen he?! Nou 300 baht dan.

Veel meer hebben wij nu nog niet te vertellen maar we wilde jullie toch even op de hoogte brengen.
Maar we vermaken ons prima en kijken uit naar wat we de komende tijd allemaal nog gaan zien en meemaken.

garoeten van ons
tot mails.

En zoals gebruikelijk een paar fotootjes

p.s. we genieten ontzettend van jullie berichtjes

• 12 Februari 2011 - 16:30

Judith.:

Het klinkt allemaal super zeg,leuke foto's ook.Geniet maar lekker jullie hebben het verdiend.Heel veel plezier nog.

Dikke x Juud.

• 12 Februari 2011 - 16:58

Helleu Leu:

eerste verslag kort en krachtig, maar wederom leuk om te lezen wat jullie allemaal doen... foto's vullen goed aan:
    peet aan t paaldansen op de boot, Franck denkt dat ie kan vliegen, en een tip; camera bij fotograveren bij het scheren volgende keer ietsie lager! :)

heeeeeeel veel plezier leute!
    geniet ervan denken aan jullie
    (en aan het witte strand en het mooie weer en de geweldige uitzichten)

• 12 Februari 2011 - 17:42

Tinus En Thip:

wat een begin van een vacantie kom je uit dat mooie nederland zit je daar in de warmte te overleven bah bah maar ik ben niet jaloers hoor????????????
    vandaag wiep en nout naar schiphol gebracht wiep belde net 8uur vertraging
    vroeg hem moet ik je weer ophalen nee ik ga naar die ellende ik snap het niet meer geniet ze gr thip tinus

• 12 Februari 2011 - 18:05

Leinlein:

aaaaaaaaaaaaah, wat leuk om te lezen dit hihi. Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen! OOOOH, wat wordt ik jaloers als ik lees dat het strand met het witte zand en lekkere water zo lekker is hahahhahah. Maar een bungalow voor €7,50 is niksss :O. Mooi om te horen dat jullie je vermaken, ik wacht tot jullie volgende bericht! En voor Papa & Petra, me rapport is binnen thaaaaaaaaaaaa. Zal ik de cijfers nog mailen zoals jullie zeiden? Nou merk het nog wel,

Dikkekus Marjolein
    En nog hééééééééééééééééééééél veel plezier (K)

• 12 Februari 2011 - 19:54

Sannie:

Haaaaai ;)
    Leuk leuk leuk zo het eerste verslag en de foto's, maare wat zie ik nou??? Op de foto 'leven uit de backpack' iets roze tegen de muur hangen, is dat je pyama Peet of Franck of Mario????????????????? haahahaha flauw he
    Groetjesssssssssssss

• 13 Februari 2011 - 13:42

Simone:

leuk leuk leuk! Heb jullie weer ff opgezocht. Maar volgens mij ben ik hier al eens geweest?!

En daar heb ik géén 10 uur voor in het vliegtuig hoeven te zitten hahaha

Fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en geniet lekker!

• 13 Februari 2011 - 20:01

Die Enne:

het klinkt allemaal super leuk!
    de foto`s zijn ook errug leuk!
    heeft Franck het ook naar ze zin?

groetjes die enne

• 13 Februari 2011 - 20:05

Rianne:

klinkt leuk allemaal!
    heeft Franck het ook naar ze zin?
    wat vind ie nou van Thailand?
    de foto`s zijn ook erg leuk!
    zie en spreek jullie snel!

xxx

• 14 Februari 2011 - 11:06

Nelly:

Leuk verslag en foto's
    Vind het een luxe bungalow, mijn schuurtje is duurder......
    Veel plezier en volg jullie
    Groetjes en 'n knuffel voor jullie

• 14 Februari 2011 - 18:58

Paul H:

geniet ervan. ik ga even op maps kijken waar koh samet ligt want ik heb geen idee. wij zijn alleen in bangkok en hua hin geweest. top land. veel plz en wat betekent die knipoog naar Franck.. hij kan toch wel wat hebben ?

mazzel uit koud en druilerig Noorwegen,

• 15 Februari 2011 - 11:51

Francis:

tof dat jullie t zo naar jullie zin hebben,kan ook niet anders met zo,n mooie reis en leuke mensen hihihihi
    xxx

• 15 Februari 2011 - 11:53

Francis:

ps. maarre spannende foto hoor,mario....

• 15 Februari 2011 - 13:18

Thuis Blijvertje:

he daar wat is al dat witte op je kin dacht dat dat water op koh samet altijd zo schoon is????

• 18 Februari 2011 - 22:13

Udo:

Hey luitjes, Dat jullie het naar het zin hebben hoef ik niet te raden.

By the way het is hier nu 1 graad!

Kijk naar jullie volgende foto's uit (maar niet die van de douche).

nog veel plezier he