Yes there we go again - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Yes there we go again - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Yes there we go again

Door: Mario en Petra

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

13 Januari 2013 | Nederland, Heemskerk

Het is nu zondag 13 januari. We zitten rustig nog allerlei klusjes te doen op onze pc's voor ze gaan slapen.

Morgen alle tijd om tas te pakken, wasje te draaien en als leuke afsluiter lekker uiteten met de meiden.

Dinsdag brengt Marcel ons naar schiphol en vliegen we naar Bangkok.

Woensdag heel vroeg komen we daar aan en beslissen we pas of we een taxi of een bus nemen naar Ban Phe. Op naar dat heerlijke eilandje. Even lekker een paar dagen chillen. Rondkijken/ hangen, op zoek naar oude bekende en natuurlijk uitkijken naar het weekend daar.

We hebben er onwijs veel zin in.

Zodra we weer internet hebben dan horen jullie van ons.

Oja ons email adres is nog steeds pleitte@hotmail.com.
Ojaja onze mobiele nummer gaan niet mee op reis maar zodra we een thais nummer hebben laten we jullie dat weten.

Tot zo ver

tot mails

Mario en Peet

• 13 Januari 2013 - 23:16

Annabel:

Ik reis met jullie mee! Heel veel plezier!!! En uh, ik denk nog na over het aanbod;-)

• 13 Januari 2013 - 23:51

Rianne:

Heel veel plezier alvast!!! En tot morgen avond! Gaan we lekker happie eten! Xx

• 14 Januari 2013 - 11:20

Nelly En Gerard:

Jongens heel veel plezier en een goede reis. En Petra als je nog een klein plaatsje in de koffer over heb, je kan me zo inpakken, ga ik gezelig mee. Mag van Gerard.....

• 14 Januari 2013 - 12:40

Francis:

Ik ga jullie volgen, hier in de kou en in de sneeuw met mn jas en mn muts op hihi
    Kom veilig aan en weer veilig terug, heel veel genieten jullie saam. Dikke kusssz
    Francis

• 15 Januari 2013 - 17:03

Francis:

En jullie nu in t vliegtuig,terwijl ik schrij
    Op naar basic en veel ontspanning.
    Dikke knufff,hoop snel wat te lezen
    Xxx francis

• 15 Januari 2013 - 23:52

Rianne:

Nou als ik nog lig te pitten zijn jullie als het goed Is al geland! Hopelijk Is de vlucht voorspoedig gegaan! En horen weer snel meer van jullie! Kijk al uit naar de 15e (ach das ook niet aardig van me)
    Heel veel plezier!! Xxx rianne

• 16 Januari 2013 - 10:57

Jos En Natt:

Hoi Petra en Mario,

Welkom in Thailand, we zijn vandaag weer terug in Mae Sai.
    Het weer is hier heerlijk, hebben ook een leuke tijd gehad in Chiang Mai.
    Hoop jullie te zien bij Natt haar familie.

Veel plezier aan het strand

Gr. Natt en Jos

• 19 Januari 2013 - 11:56

Ikke Weer:

nou nou nog steeds geen internet of zijn we weer te lui op wat op te schrijven.

• 19 Januari 2013 - 21:48

Broertje:

Hallo wereldburgers,

Hoop dat jullie een waanzinnige tijd samen mogen hebben, relaxen, genieten, genieten en genieten.

Groetjes Wim, Claudia & Sem

Mario en Petra

Wij zijn Mario en Petra, 2 midveertigers die er van houden om, met dat heerlijke gevoel van vrijheid, rond te reizen. Naast de "weekje zon" vakanties proberen we eens in de 2 jaar voor een periode van 2 maanden eropuit te trekken. Dit gaat inmiddels al weer de vijfde keer worden, en we hopen er nog vele tegemoet te zien.

Actief sinds 28 Nov. 2008