Van ijskrabber naar strandlaken! (incl. foto's) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Van ijskrabber naar strandlaken! (incl. foto's) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Van ijskrabber naar strandlaken! (incl. foto's)

Door: Mario en Petra

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

20 Januari 2013 | Thailand, Chiang Mai

Zo hehe daar zijn we dan. Na een leuke avond met de meiden werden we wakker in een witte wereld.
Marcel was wel zo lief om ons weg tebrengen naar Schiphol. En met langzaam rijden zijn we er ook gekomen (dank je wel sappelotje).
Uiteindelijk gingen we met vertraging de lucht in. De vertraging zat voornamelijk in het ijsvrij maken van de vliegtuigen (de-icing)

Dinsdag 09.30 uur vertrokken we van huis ( lekker vooruitzicht trouwens met al die files vanwege een beetje sneeuw ) en woensdag om 13.00 uur Thaise tijd opende we de deur van ons hutje; 21 uur onderweg geweest dus.

We zitten nu totaal 5 dagen op Koh Samet en komen lekker tot rust. Genieten van de immer blauwe zee en het witte strand. Hier is het leven dag in dag uit het zelfde niet alleen voor ons maar ook voor de mensen die hier wonen.
Sommige mensen werken er helaas niet meer (denk aan miss Ed) maar we komen nog steeds bekende gezichten tegen.

Afijn morgen laten we dit luie leventje achter ons en gaan we richting Chiang Mai.

Alvast bedankt voor de leuke reacties dan weten we dat ze gelezen worden.

Wij gaan nog even een biertje toen. Tot in het hoge noorden.

Enne....... nog effe wat ....... het is hier 32 graden :-)

Foto's komen nog want dat wil nog niet zo lukken.
P.S. Een dag later wel gelukt dus hier zijn ze:

Mario en Peet

• 20 Januari 2013 - 16:58

Judith:

Hallo luitjes,
    Wat heerlijk zeg dat jullie daar nu zitten,hier sneeuwt het op het moment en het is heel koud door de oosten wind.Lijkt de hel van 2013 wel ;)
    Ik wens jullie een fijne vakantie en vooral lekker genieten!!!Proost....Xx

• 20 Januari 2013 - 18:05

Franck:

Oooh, ik krijg alweer heimwee.
    Veel plezier....

• 20 Januari 2013 - 18:12

Nelly En Gerard:

Ja, je moet er wat voor over hebben, 21 uur reizen, maar dan heb je wat. 'n hutje.....
    Witte stranden of een witte tuin, allebei mooi, alleen jullie zijn lekker buiten en wij binnen.
    Goede reis naar Chiang Mai, denk even aan onze treinreis, heerlijk was het.
    Veel plezier de groetjes van ons.

• 20 Januari 2013 - 19:08

Francis:

Hoi lieverds.
    Elke dag gekeken en nu dus gelukkig n bericht.
    Hier missen jullie niets tis hier nog witter dan wit op t moment,brrrr
    Nogmaals ik beneidt jullie in de goeie zin.
    Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie en de reis goed verloopt.
    Vooral te lezen dat t 32% is pfff, wrijf t er maar in hihi.
    Gespannen wacht ik op jullie nieuwe verslag en ook de foto's.
    Tot dan, stay safe en geniet saam.
    Dikke kusssssz
    Francis

• 21 Januari 2013 - 01:05

Isabelle:

Fijne om weer wat zonnige verhaaltjes te lezen! Goeie reis

• 21 Januari 2013 - 06:56

Onsdriekus! ;-):

Heerlijk om jullie berichtje te lezen........ met hete koffie en chocomelk in de hand! We warmen onze handen aan de computer!

xxx van ons.

• 21 Januari 2013 - 11:47

Natt En Jos:

Hoi Petra en Mario
    Leuk om jullie bericht te lezen, wij genieten al twee weken in het heerlijke noorden van Thailand. Hopen jullie tzt te zien in Mae Sai

• 21 Januari 2013 - 14:01

Harry:

Ik volg jullie nu met een griepje op bed en een dik pak sneeuw buiten.
    Dus wat dat betreft zitten jullie uitstekend daar. Groetjes

• 21 Januari 2013 - 14:16

Is Ie Weer:

nou dat werd eens tijd dat je met je luie kont van die handdoek af komt en je eens nuttig gaat maken daar in den vreemde.Is hier heerlijk weer lekker wit spul tussen de tenen bija het zelfde als wat jullie daar hadden.

groet van is ie weer

• 21 Januari 2013 - 21:54

Rianne:

was een leuke dinsdag avond!, morgen al een week geleden nog 7 te gaan dan en een paar dagen!
    jullie hebben vast al een lekker kleurtje op gebouwd?
    en al veel gezien? ben wel benieuwd naar de foto`s
    ben benieuwd naar jullie volgende bericht! ik wacht in spanning af zeg maar....
    tot snel!

groetjes vanuit het verre maar OOOH zoo KOUDE *** NEDERLAND!

-xxx- Rianne

• 21 Januari 2013 - 23:10

Annabel:

Hee vriendjes in verwegistan,

Wat een heerlijkheid toch he!

Hier is het winter maar dat hebben jullie vast al begrepen! Ikzelf ben wat grieperig, heb nergens geen puf voor...maar gaat wel weer over als ik een jongetje ben ;-)

Genieten jullie maar van alles en ik zie de foto's wel verschijnen! Kan ik mee genieten!

Kus X

• 22 Januari 2013 - 21:55

Nicole:

Wow, was für schöne Fotos. Ihr seid zu beneiden. Wir erwarten hier beinahe -20 Grad. Würde gerne mit euch tauschen ;-) Wir wünschen Euch noch viel Spaß. Grüße