To the Bounty's - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Mario en Petra - WaarBenJij.nu To the Bounty's - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

To the Bounty's

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

09 Maart 2011 | Indonesië, Gili Trawangan

Hey Folks,

Hier even een snel en kort verslag.
Na twee dagen in Kuta zijn we door gegaan naar Padang Bai, in het oosten van Bali. Dit is een klein havenplaatsje met een geweldige sfeer. Hier vandaan vertrekken de boten naar Lombok en de Gili eilanden. En we staan nu, 07.30 uur, op het punt om op een boot te stappen richting de Gili's.
We beginnen op Gili Trawangan, daarna Gili Meno en als laatste Gili Air. Op elk eiland zullen we gemiddeld 3 dagen verblijven waarna we terugkomen in Padang Bai. Daarna zullen we Indonesie achter ons laten maar we komen zeker terug in dit mooie land. We hebben maar een klein stukje van dit enorme land gezien en het smaakt naar meer. We hebben nog overwogen om terug te gaan naar de Bromo, maar zijn hier uiteindelijk toch maar vanaf gestapt. Dit gaat te veel reistijd vergen en natuurlijk.... geen garantie dat we 'm te zien krijgen.

Nou lui, tot zover ons verhaaltje.
Tot de volgende mail

Mario en Petra

ps dit keer even geen foto's
en voor wie wil weten waar de Gili eilanden liggen. Zs liggen naast Lombok.

• 09 Maart 2011 - 05:04

Thuisblijvertje:

wel zo te horen hebben jullie het prima naar het zin,wel wij moeten nog 17 dagen wachten en dan hup into the plane :-)))))))).net een lekker nachtdienstje gehad.ha schrijf hier later nog wel wat over :-))

• 09 Maart 2011 - 11:06

Thip&tinus:

zo te horen hebben jullie het prima naar het zin kunt beter daar blijven heemskerk is nog steeds hetzelfde koud en guur

• 09 Maart 2011 - 11:11

Ikke:

Mooi land he!

• 09 Maart 2011 - 20:18

Leinlein:

ik ging naar me mail, zag dat jullie een nieuw bericht geplaatst hadden en las de naam: to the BOUNTY'S, waarom denk ik dan gelijk aan zo'n chocolade snoepje met van dat kokosspul erin ahahahahahha? hmm, ik hou jullie in de gaten (6).

klinkt wel leuk al dat gili :)

Dikkekus xxxx

• 09 Maart 2011 - 21:17

Udo:

Lekker hoor...eilanden hoppe. Dan doen wij het maar met hope in het bier.

Veel plezier!

Na regen komt zonneschijn

29 Maart 2011

Koh Phi Phi

23 Maart 2011

Van Terima Kasih naar Kap Khun Ka(p)

15 Maart 2011

Gili Air
Mario en Petra

Wij zijn Mario en Petra, 2 midveertigers die er van houden om, met dat heerlijke gevoel van vrijheid, rond te reizen. Naast de "weekje zon" vakanties proberen we eens in de 2 jaar voor een periode van 2 maanden eropuit te trekken. Dit gaat inmiddels al weer de vijfde keer worden, en we hopen er nog vele tegemoet te zien.

Actief sinds 28 Nov. 2008