de voorbereidingen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu de voorbereidingen - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

de voorbereidingen

Door: Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

24 December 2008 | Nederland, Heemskerk

De eerste voorbereidingen zijn alvast genomen.

We hebben inmiddels een visum voor Vietnam geregeld bij de ambassade in Den Haag. Voor Thailand hebben we geen visum nodig, want het verblijf is niet langer dan 30 dagen. En het benodigde visum voor Cambodja zullen / hopen we te gaan regelen bij de grensovergang.

Ook hebben we de vaccinatie inmiddels binnen. Het merendeel hadden we al te pakken vanwege de eerdere bestemmingen. Maar voor de buiktyfus hadden we nog een spuitje nodig. Altijd weer fijn.....

En afgelopen zaterdag hebben we het ticket geboekt voor de vlucht van Bangkok naar Hanoi. Het gaat inderdaad 24 januari worden dat we vertrekken Vietnam.

Voor zover,

Greetz Mario en Peet.

• 24 December 2008 - 15:18

Peebee:

jeetje man het begint nu echt te kriebelen. 9 weken zon en avontuur, een lekker tempatuurtje wat wil je nog meer.

Maar eerst hier nog het een en ander afhandelen

• 10 Januari 2009 - 20:15

Marjolein:

jajaja bijna is het zo ver
    nu maar hopen dat jullie nog i het boekje gaan schrijven hihi

xxxjes marjolein

• 13 Januari 2009 - 10:31

Marcel:

nou ik hoop dat jullie geen ijsberen tegen komen daar. want hoorde dat het harstikke koud is. :-))

Mario en Petra

Wij zijn Mario en Petra, 2 midveertigers die er van houden om, met dat heerlijke gevoel van vrijheid, rond te reizen. Naast de "weekje zon" vakanties proberen we eens in de 2 jaar voor een periode van 2 maanden eropuit te trekken. Dit gaat inmiddels al weer de vijfde keer worden, en we hopen er nog vele tegemoet te zien.

Actief sinds 28 Nov. 2008