Terug op Samet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Terug op Samet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Terug op Samet

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

17 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo daar, zoals jullie kunnen lezen zitten we weer op Koh Samet. We zouden eigenlijk maar vier dagen op Koh Chang verblijven, en dan het weekend op koh Samet doorbrengen maar helaas er was geen plek meer voor ons. In het weekend komen de Thaien uit Bangkok hier het weekend vieren.

We zijn uit eindelijk zondag vertrokken met een minibus (pff wat een pokke end toch nog, vooral met een stel luidruchtige Fransen) naar de pier van Ban Phe. Nu zitten we weer te genieten van "ons" eilandje. Hier gaat het leven zo aan je voorbij. We doen niet veel meer dan wat slenteren langs het strand en wat eten of drinken. We hebben inmiddels een hoop eilandjes gezien waarbij ze de naam "white sand beach" gebruiken, maar Koh Samet wint het van allemaal. Wat een prachtig mooi wit zand hier!

Vrijdag de 20ste vertrekken we naar Jomtien. We doen effe lekker luxe. We gaan met de speedboot van het eiland af en pakken op het vasteland een taxi, lekker met z'n tweeen. En dan zullen we zaterdagavond met de taxi naar het vliegveld gaan. En dan zit het er op voor ons deze reis.
Maar wat hebben we genoten zeg. We kunnen niet zeggen wat nou echt een hoogtepunt was. Het zijn er gewoon teveel.

We hopen dat we onze reis en indrukken een beetje hebben kunnen overbrengen. We vonden het in ieder geval heel leuk om te doen.

Groetjes Mario en Peet en tot gauw.

En hier nog de laatste paar foto's

• 17 Maart 2009 - 07:31

........:

gaaf hoor
    cu

• 17 Maart 2009 - 19:48

Sgatjes!!!:

hier van uit Nederland lekker warm was het weer vandaag!!!
    hopelijk morgen ook?
    haha lol.
    ik heb er van genoten jullie ook???
    de foto`s zijn ook hartstikke leuk!!!
    en jullie hadden dit eerder moet verzinnen dat waarbenjij.nu!!!!!!!!
    het is snel gegaan he?
    en ik zie jullie zondag!!!
    kijk er nu al naar uit!!!!

Gr rianne
    van uit het lekkere weer uit Nederland
    natuurlijk!!

• 17 Maart 2009 - 19:52

Hallo:

het aftellen is begonnen!!!!!!!!!!!!!

4 nachtjes tog?
    en 5 dagen!!!!!

geniet maar lekker nog!!

• 18 Maart 2009 - 13:54

Tinus:

jaja tijd om naar huis te gaan onze minister balkenende heeft jullie ook nodig voor de inkomsten

• 18 Maart 2009 - 23:20

Inpakken:

inpakken daar chan is ook aan het inpakken dus hiergaat ie ook topie :-)
    geniet er nog even van

groetjes jullie aflossers
    :-) mcm

• 19 Maart 2009 - 08:14

Hoi Hoi:

nog even genieten en dan
    weer aan de slag...

nog veel plezier en alvast een goede reis gewenst richting ons kikkerlandje!

• 21 Maart 2009 - 15:39

Pp:

welkom thuis voor straks

• 24 September 2010 - 21:11

Ria Lensen:

Hoi Petra en Mario, ik ben Ria en de partner van Jos Roekens. (werk)
    Hij heeft mij geadviseerd even op deze site te kijken in verband met de komende reis die wij gaan maken naar Vietnam.
    Het zijn inderdaad mooie foto's en zie aan jullie gezichten dat er echt genoten is. Ook moet ik even kwijt dat Petra een heel bekend gezicht voor mij heb, alhoewel ik haar niet kan plaatste waarvan??
    Ik hoop dat onze reis ook een heleboel mooie ervaringen op zal leveren. Misschien hebben jullie nog tips voor ons.
    Bedankt dat jullie hier een mooie site over hebben gemaakt en dat wij er even van kunnen proeven.