We zijn weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

23 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Ja ja,we zijn weer thuis. Wij hebben een superreis gehad maar dat hebben jullie (hopen wij) wel kunnen lezen. Nu is het zaak van tassen uitpakken (wat een zooi) en wassen (gadver). Het lekkere van thuis komen is dat je weer omgeven wordt door de luxe van je huis. Er komt gewoon drinkwater uit de kraan en je pakt je kleding gewoon weer uit de kast. En uiteraard ..... weer slapen in je eigen bed. Heerlijk.

We willen langs deze weg iedeen bedanken voor alle leuke,lieve en gekke opmerkingen via de site of via de mail.

Tot de volgende trip zullen we maar zeggen

• 23 Maart 2009 - 11:15

Welkom terug

• 23 Maart 2009 - 12:41

Rianne:

welkom in Nederland!!
    gisteren was het nog redeluk mooi weer nou ja redelijk?
    (mooi weer haha)
    nu is het egt rot weer haha

Gr rianne (K)

• 23 Maart 2009 - 15:43

Pp:

geen last van een jetlag?

• 23 Maart 2009 - 15:47

.....:

hoi droppie welkom thuis

• 23 Maart 2009 - 21:19

Dree:

hey negers... van harte welkom in ons koude kikkerlandje een beetje zon mee in je bagage was geen overbodige luxe, zal wel dikke truien worden voor jullie de eerst komende tijd.. of je kruipt lekker tegen elkaar aan in je eigen bedje! (klinkt veeeel beter) hopelijk kan ik snel jullie bruine koppies bewonderen. suc6 met je draai weer vinden dikke knuf en tot kiekes...

• 31 Maart 2009 - 15:48

Vinn ..Cabrio Binkie:

Hoi luitjes,

Jullie zijn weer veilig op Nederlandse bodem.

Ik heb jullie reis met veel regelmaat gevolgd en complimenten zeg .....Ik doe het jullie niet na.

Tot snel weer bij de BP.

Vinn

Mario en Petra

Wij zijn Mario en Petra, 2 midveertigers die er van houden om, met dat heerlijke gevoel van vrijheid, rond te reizen. Naast de "weekje zon" vakanties proberen we eens in de 2 jaar voor een periode van 2 maanden eropuit te trekken. Dit gaat inmiddels al weer de vijfde keer worden, en we hopen er nog vele tegemoet te zien.

Actief sinds 28 Nov. 2008