Bijna - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

15 Januari 2009 | Nederland, Heemskerk

Hallo luitjes,

Hier even een update. De tassen zijn gepakt. De wasmand is leeg(voor wie het weten wil) de krant is stop gezet tot 22 maart. De vliegtickets en paspoorten liggen klaar.
De koelkast is nog niet leeg maar dat mag ook nog niet want er komen nog wat mensen gedag zeggen vandaag (gezellig)
Morgen om 12.35 vliegen we naar Bangkok alwaar we "liefdevol" onthaalt zullen worden door Thip en ome Tien.

We zullen proberen om regelmatig jullie een update van onze belevenissen te geven maar vinden het ook erg leuk om wat van jullie te horen

Dikke kus en tot later

Mario en Petra

• 15 Januari 2009 - 17:45

Marjolein:

jaja nu gaan jullie morgen al weer weg :(
    jmmr hee....maar ik zie jullie weer na 2 MAANDEN EN 1 WEEK!!!! en die foto heb ik gemaakt :P
    al die letters met (bv) :P moet je je hoofd naar links draaien en dan zie je een smile :D
    doeiii

wel mailen hee??!!

• 15 Januari 2009 - 17:46

Marjolein:

ohh die plaatjes verranden gelijk al in smile's hihihi doeii (L)
    :P:D:$:):(:'(
    ff kijke of ie deze ook pakt

• 15 Januari 2009 - 18:02

Ger:

Hoi luitjes,

Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier tijdens dit nieuwe avontuur.

groetjes, Ger

• 15 Januari 2009 - 18:48

Nelly:

Goeie reis en heeeeel veeeel plezier daar

Veel liefs en hou ons op de hoogte

• 15 Januari 2009 - 19:17

Rianne:

Ik zal jullie missen!!(K)
    maar ik zie jullie weer na 2 maanden!! en 1 weekje:P
    (dat is zo voorbij als 2 weken al zo voorbij is is 2 maanden en 1 week ook zo voorbij toch??
    wij gaan maar 2 weekjes!:P(is opzich ook best lang hoor maar toch!)

heel veel plezier!!(K)
    en dikke zuigzoenen Rianne xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    en dikke klapzoenen!!!

P.S PETRA PAS JE OP!!
    VOOR DAT AFSTAPJE!!(S)

(k)(k)

• 15 Januari 2009 - 19:24

San:

Heee mutsen, vinden jullie het niet een klein beetje overdreven om zo lang weg te gaan???
    Nee geniet er maar van, als we maar wel een biertje gaan halen met Kningedag ;) hihihi
    Bert en ikke wensen jullie heul veul plezier enne wel oppassen he.
    Ik ga jullie wel volgen hoor, dus veel foto's en verhaaltjes hier plaatsen.

Dikke zoennnnnn van ons

• 16 Januari 2009 - 06:41

Dag Lieffies:

Een heul goede reis! Dikke kus van Heime en mij!

• 16 Januari 2009 - 21:10

Hallo Lieffies(K):

heey papa en Petra.

hoe is jullie vlugt geweest??
    ik hoop goed!(en hebben jullie nog wat geslapen??)
    want dan gaat de vlucht sneller haha toch papa??
    hoelaat kwamen jullie aan in nederlandse tijd??
    en hoelaat was het in vietnam??
    en is het al lekker warm?
    en hadden jullie al een slaap plaats??

nou ik ga zo ook slapen!
    want dan gaan de 2 maanden sneller voorbij!!

Groetjes Rianne
    (K)=kus

• 17 Januari 2009 - 12:25

Udo:

okee, we wachten op jullie update.
    hoop dat jullie niet zo brak zijn aan gekomen.....ja denk het toch wel!

lees het wel. gr udo

• 18 Januari 2009 - 11:19

Rianne(K):

heey papa en Petra(K)= kus.
    hebben jullie een goede reis gehad??
    ik hoop van wel!
    ik wacht op jullie volgende update!:P= uitgestoken tong
    haha
    ik zal wat foto`s erop zetten voor jullie van mij en Marjolein!
    of via de email(ik doe dat wel)
    ik hoop dat jullie ook internet hebben??(gevonden??)

Groetjes Rianne (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(allemaal kusjes voor jullie(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)((K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(k)(k)(k)(k)(k)(k)(k)(k(k)k(k)(k)(k)(k)(k)(k)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

• 18 Januari 2009 - 14:09

Harry&Yvonne:

Nogmaals goede reis.
    Ik hoorde wel iets over hagel sinds jaren in thailand.

• 18 Januari 2009 - 19:24

Ron:

Hoi luitjes. Inmiddels al weer uitgerust van de reis? ff lekker luieren in de zon. Veel plezier verder. Kijk ook nog ff je gewone mail na. Heb je hierop een berichtje gestuurd. Groetjes Ron, Dree en de kids.

• 19 Januari 2009 - 09:24

Rianne(K):

heey daddy en Petra.

ik mis jullie wel hoor(K)(K)(K)(K)(K)

ik hoop dat jullie al intenet hebben??
    en zo ja ik wacht op de volgende update:P = uitgestoken tong
    (K) = kus
    dus daar van heel veel (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

Groetjes Rianne xxx

• 19 Januari 2009 - 12:00

Dreetje:

ha die leute,
    errug jammer dat ik jullie niet persoonlijk geen smok kon geven op t uitzwaaiparty.. missch maakt dit berichtje weer wat goed. heb me al even aangemeld,zodat ik jullie op de voet kan volgen. wens jullie vanuit t natte, sombere, koude (kun je nog meer genieten van de zon na dit hollands weerbericht)groningen heeeeeeel veel plezier! tot gauw
    dikke kusssssss

• 20 Januari 2009 - 13:24

Marcel:

nou nou we hebben al een hoop mee gemaakt tochhhhhh want al die up dates hehe. liggen ze nog voor die kast of ze niet weg willen.
    groetjes van ikke :-)