We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

06 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Bijna is het zover.
De tickets voor Indonesië zijn geboekt.
De visa's zijn geregeld.
Wat nu nog moet gebeuren .... Tassen inpakken. Wat gaat er wel mee en wat niet.
Het huis aan de kant maken want ja we zijn toch een tijdje pleitte.

Nog een weekend tegaan. Zoals gewoonlijk komen er zondag nog verschillende mensen langs om gezellig een biertje te drinken ( eigenlijk gedag zeggen maar dat klinkt zo .... ). De meiden komen ook nog gezellig langs.

Zondag lekker voor de laatste keer in ons bedje slapen en dan op naar Schiphol.
Deze keer is Tecla degene die ons wegbrengt. En niet te vergeten om Franck op te halen.
Als alles goed is vliegen we om 14.00 uur met China Airlines naar Bangkok.

Afijn tot mails.
Lieve groeten van ons alle drie en tot in het zonnetje van Koh Samet.

Alvast bedankt voor alle leuke reacties nu al op de site. En onze mistery guest P is er ook weer bij.

• 06 Februari 2011 - 13:49

Egbert:

Hoi peet maak er wat moois van met jullie 2 veel plezier gr eg

• 06 Februari 2011 - 16:13

RIanne:

nou morgen is het dan zover!!!!
    hele prettig vakantie enne ik zie jullie snel!!!
    liefs RIANNE xxxxxx

• 07 Februari 2011 - 12:34

Blijvertje:

zwaar he zo'n zak op je rug

• 07 Februari 2011 - 12:57

Simone:

Als het goed is zitten jullie nu in het vliegtuig...

Heel veel plezier en een goede vlucht!

• 07 Februari 2011 - 14:23

Tecla En Udo:

Hai kanjers,ik heb jullie veilig afgezet bij schiphol.Hoop dat jullie goed aankomen,en een hele fijne tijd hebben.Gr Tecla en Udo

• 08 Februari 2011 - 01:12

Isabelle De Kip:

Leuk, ook weer lekker op avontuur! Ik ga proberen alles te volgen vanuit Aussie!
    Veel plezier! Xxx

• 08 Februari 2011 - 18:01

Walter:

Als ik zo die rugzakken zie dan heeft mario zeker alleen zijn smokie en zwembroekie mee, en petra de rest.
    Groetjes

• 09 Februari 2011 - 16:57

Simone:

Tja....Willen jullie als de sodemieter ff terug komen? Zit hier met een pc die geinstalleerd moet worden! Het kan toch niet waar zijn dat mijn hullupie gwoon ff zoveel weken wegblijft????!!!!!

Geintje hoor vriendjes! Geniet er maak lekker van! En wie weet...door de nood gedwongen kan ik het zelluf! Lees me eigen het rambam om het voor elkaar te krijgen!

Hoe is het daar bij jullie? Zal wel goed zijn hé! Hier hebben we wat vreselijke winden gehad ( NEE!, niet zelf gelaten!) En gelukkig was het vandaag redelijk genoeg om is ff flink de tuin te snoeien. Ook lekker!

Nu voldaan van al mijn werk en afwachtend tot mijn ovenschoteltje klaar is, groet ik jullie.

HEEL VEEL PLZIER!

• 09 Februari 2011 - 19:20

Leinlein:

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, die foto wat leuk! ik neem aan dat het erg bevalt in Thailand :D? dikkekus

• 10 Februari 2011 - 13:39

Rianne/Stelvio:

Heel veel plezier, geniet ervan! Zal jullie verhalen in de gaten houden! Groetjes

• 11 Februari 2011 - 23:49

Die Enne:

hallotjes,

hoe gaat 't daaro? in dat verre land(je)

groetjes van die enne<3