Ons eilandje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu Ons eilandje - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mario en Petra - WaarBenJij.nu

Ons eilandje

Door: Petra en Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario en Petra

21 Januari 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo Luitjes,

Het is nu 20 januari en we zijn “terug” op Koh Samet.
Maar wat is er voor die tijd nog gebeurd.......
Hier even een terugblik.............

Op vrijdag morgen werden we vroeg wakker Rianne moest naar school. Aan de koffie zittend waren we het overeens dat het heel gezellig was geweest de avond ervoor. Maar er was ook het afscheid nemen van de meiden. Slikk
Marcel bracht ons naar Schiphol. Daar nog even geshopt en een broodje gedaan konden we dan eindelijk vliegen. Eva air heeft tegenwoordig nieuwe toestellen, de 777-300. Perfect zeg. Meer beenruimte, wat vooral voor Mario erg prettig is. En een touchscreen voor je neus, weggewerkt in de hoofdsteun van je voorganger. Je kon hierop je eigen fillm selecteren, muziek beluisteren en zelfs spelletjes op spelen. Das nog eens een leuk tijdverdrijf.
Vl ak voor vertrek moesten we alweer verkassen want de stoel voor Peet was niet helemaal oke. Die ouwe zat vast wel lekker maar z’n stoel kon niet rechtop gezet worden. Schijnbaar nodig voor take-off. Mario vond dit helemaal niet erg want nu hadden we helemaal plenty beenruimte.
Van slapen kwam helaas niet veel waardoor we echt verrot aankwamen op Bangkok. Hier werden we echt liefdevol ontvangen door Thip en Tinus. Ze hadden voor een lekker koud biertje gezorgt. En ook al was het inmiddels zaterdagochtend 06.00 uur, plaatselijke tijd, die ging er wel in! Nogmaals Tinus top dat je er was. Met zijn vieren zijn we naar Jomtien gereden . Lekker hoor zo’n Nederlands sprekende taxi chauffeur.
Rond het middag uur storten we helemaal in en zijn even gaan genieten van een lange slaap. Daarna effe lekker wezen stappen met z’n vieren.
Wat ons op viel in Thailand dat ook hier de veranderingen door gaan. Alles wordt mooier en luxer.

De volgende dag zijn we naar een toren toegelopen waar je met een kabelbaan naar toe ga. Echter we zijn niet verder gekomen dan halverwege want het strand, de warmte en de rust bevielen ons prima. Het plaatje zag er leuk uit, zo van onderen. hahaha
S’avonds afscheid van Tinus en Thip genomen want de volgende dag zouden onze wegen weer uit een gaan.

Terwijl ik dit zit te typen zitten we alweer op ons eilandje. Zo leuk om al die bekende gezichten terug te zien. We waren de taxi nog niet uit of ze liepen al op Mario af (vergat tie bijna de taxi te betalen) Zo leuk dat je nog herkend wordt na 2 jaar. Zelfs de masseuse op het strand en het oude mannetje die ons destijds de sarongs (soort doeken) verkocht.
Hier blijven we een paar nachten en zaterdag 24 januari vliegen we naar Hanoi waar het echt gaat beginnen. Maar voor nu, gaan we eerst effe lekker genieten
Vanuit het zonnetje zeggen we tot in Vietnam

Hier nog wat foto's

• 21 Januari 2009 - 06:14

Franck:

Hoi luitjes,

Ben even wezen googelen. Jullie zitten wel op een schitterend eilandje, met al die witte stranden. Geniet ervan en voor zaterdag alvast een goede reis.

Groetjes, franck

• 21 Januari 2009 - 11:22

Rianne:

heey schatten

leuk dat jullie internet hebben!!:P
    ook leuk zo te lezen he op jullie site
    ook een leuke foto trouwens ga ik meteen op me pctje zetten!! dan kan ik elke dag naar jullie kijken!(want ik mis jullie wel)er is al bijna 1 weekje voorbij!(gellukig:P)
    en Petra mis je je werk al een beetje?? en jij papa??)kon je trouwens wel op je eigen laptop internetten??
    ik hoop van wel:P

Groetjes Rianne en een dikke vet smakkert op jullie bekkie:P(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
    en niet vergeten IHVJ

• 21 Januari 2009 - 15:23

Marjolein:

haaaiiii

gelukkig goed aangekomen..hihih
    en wat ziet die foto er lkkr uit:D
    waren wij er ook maar..
    ik mis jullie wel hoor!!
    maar jullie liggen nu lkkr te zonnen en ik ben hard aan het leren:(
    binnenkort een toetsenweek:(
    maarjaa...moet ook eens gebeuren
    nog veeeel plezier deze vakantie..
    en schrijven jullie nog in het boekje??!!:P

doeiiiii
    lovejulliee:D
    veel plezier

• 22 Januari 2009 - 09:05

Simone:

Nou, we zijn al lekker jaloers,hier is de helft ziek en het is hier kouououd,maar we gunnen jullie het wel hoor.Lekker genieten en nu weet ik niets meer,gr de j-hal gang.

• 22 Januari 2009 - 15:02

Hey Luitjes:

Heerlijk om te lezen zeg! Enneh een ontzettend leuk foto van jullie! Geniet also elke dag de laatste is! Dikke kus van je zussie en schoonzussie en neefje en dusseh schoonnneefje.

Koekie trouwens ff flink grieperig! Maar komt allemaal goed!

• 25 Januari 2009 - 11:11

Ron:

Hi broertje
    gefeliciteerd met je jaardag. Neem er maar een lekker vietnamees biertje op (of een loempia,wat jij wil :-)
    groetjes en veel plezier verder, Ron

• 25 Januari 2009 - 11:48

Mike B.:

Hallo luitjes, ziet er mooi en zonnig uit is nog maar het begin dus we kijken uit naar nog meer foto's e.d.
    Gr mike en margreet

• 25 Januari 2009 - 13:57

Tecla En Udo:

Hallo kanjers,het ziet er allemaal prachtig uit.Geniet ervan,en voor vandaag??Mario van harte met je 45e verjaardag!!!!! Fijne dag en tot horens,groetjes Tecla en Udo.

• 25 Januari 2009 - 14:30

Gefeliciflapsteerd! :

Hey Zwagert, van harte met je verjaardag! Denk dat mn zus wel zo lief is geweest om vandaag een rollator voor je te regelen!

Geniet van jullie vakantie, enneh dikke kus en knuf van hiero!

• 25 Januari 2009 - 15:07

Rooie Ploegie:

Gefeliciteerd met je verjaardag! Wij nemen vanavond wel wat biertjes en de taart is lekker! Rekening krijg je nog. Want tenslotte mag je van ons 9 weken weg.. Groetjes aan Petra.

• 25 Januari 2009 - 15:40

M.c.m:

jaja we zijn je niet vergeten ouwe man gefeliciteerd met je verjaardag,hoop dat je niet te diep in dat glaasie kijkt. dus van m.c.m gefeliciteerd

• 25 Januari 2009 - 15:40

M.c.m: